Grillat ..

Sitter & väntar på mat, fredrik står på altan & grillar kött som vi la i marinad igår :)

Ludvig ligger här bredvid & äter på sina fötter :)
Han är så underbar, han har börjat härmas nu, idag när jag hostade så härmade han mig & jag kunde såklart inte låta bli att fortsätta så vi satt där en bra stund i soffan & fjantade oss ;)
Jag har så kul me min son på dagarna ;)

Vi har varit nere på stan idag & handlat present till min lillebror & så åt vi lunch me mamma..

Fick besök av min morbror idag också & hans tjej, hon har en liten dotter som är lika gammal som Ludvig så han var såklart jätte glad :) Han älskar andra barn ..

Neej nu ska vi mysa lite framför tvn me våran mat , sen blir det sängen tidigt ;)

Godnatt. .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0