Moradräkt ..

Idag ska jag åka & pröva en Moradräkt. Om jag kan ha den så blir det en sån på Lördag.
Var inte riktigt tänkt så från början, men nu är jag övertalad så jag får väl offra mig =)
Jag har ju tvingat Fredrik att han ska ha kostym så då får väl jag ha dräkt då :)

Idag har jag & Ludvig varit nere på Mora me Mari & Albin. Vi var på Lönnkrogen & åt lunch, gud vilken god mat dom har där, det kan jag verkligen rekommendera om ni ska ut & äta..

Senare i eftermiddag ska jag & Mamma & Mormor handla allt som behövs till dopet. Det blir smörgåstårta & en vanlig tårta för dom som inte tycker om smörgåstårta tex barnen..

Sen blir det bara en massa mys här hemma igen, jag & Ludvig blir väl ensamma ikväll igen ..
Fast igår kom Luddes gudfar & höll oss sällskap..

I natt har Ludvig sovit mellan oss igen, vissa nätter blir han så fruktansvärst ledsen, men direkt han ligger mellan oss så somnar han, men om man lägger över han i vaggan blir han jätte ledsen igen, separationsångest har dom ju ibland. Men det gör inget för vi tycker bara det är mysigt att ha han mellan oss & det är ju inte så ofta det händer..

Men jag måste då säga en sak, gud vilket snällt barn vi har, det är aldrig några problem, han är glad jämt & man kan ta med han på precis vad som helst .. Så skönt =) *Peppar peppar*

Neej nu ska jag pussa lite på Fredrik innan han åker igen ..

Just ja fick en jätte glad nyhet idag också ;) shit vad jag hoppas. nu är det bara att hålla tummarna :)

Ha en bra dag ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0