Myspys ..

Idag har vi varit på Föräldragrupp, det var sista gången idag, Lite tråkigt för Ludvig älskar verkligen att träffa andra små bebisar i hans ålder. Men vi ska börja gå på andreasgården på måndagar igen för det tycker han är jätte kul :)
Sen var vi till Ludvigs mormor & morfar & åt lite mat ..

Pappa Fredrik är & jobbar & kommer inte hem fören i natt :(
Men han jobbar ju bara tre kvällar den här veckan så det ska vi väl stå ut med.
Dom flesta tycker det är skönt att vara ifrån varandra ibland men jag tycker det är jätte tråkigt =/
Jag kanske är lite fjantig av mig men det finns inge bättre än att vara me Fredrik dygnet runt :)

Nu ska jag ha lite myspys me lilla Ludde innan han ska sova ..


Kommentarer
Postat av: Hanna

på fredag kommer jag till mora :)

2009-05-06 @ 19:47:38
URL: http://densistablodsdroppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0