Sovmorgon ..

Jaa idag fick jag sovmorgon :) Ludvig vaknade inte fören halv tio idag..
Så idag är jag riktigt utvilad för jag gick & la mig vid nio igår kväll också så jag har sovit i tolv timmar i natt :)
... Det behövs ibland

Idag fick Ludvig gröt till frukost, det tycker han om :)
Sen ska han få lunch också, jag kokade kyckling till han igår som jag fyllde på med i frysen, har börjar me kött till han också nu :) Så nu äter han rejäla portioner, matvrak :)

Idag ska vi pyssla lite här hemma & invänta pappan, sen blir det nog en tripp till rättvik ..

... jag vill föressten ha en till bebis nu ;) satt & kollade på kort från bb, kan inte fatta att Ludvig har varit sådär liten :) Tiden bara rinner iväg. Men vi ska nog vänta ett tag till, annars blir nog inte Ludde så glad ..

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Haha Ja nog blir man bebis sugen? ;)

2009-05-12 @ 16:12:46
URL: http://prinsessanfiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0