Stressad!

Jag känner mig så stressad fast jag inte behöver vara det, det mesta är ju klart. Skulle precis åka & handla det sista som jag glömde igår, men då somnade Ludvig så jag får väl vänta tills han vaknar :)

Sen ska jag hem till Mormor & hämta moradräkten den är tvättad & klar nu. Efter det blir det hem till min stackars mamma som står & bakar smörgåstårtor för fullt.. Och ikväll ska Ludvig leka med sin morfar en stund medan jag & mamma är & dukar på Anderasgården ..
Fredrik måste jobba ikväll igen :( Men sen är han ledig i helgen så det ska bli skönt ..

Neej nu måste jag göra lite nytta känner jag ..
ha en bra dag ..


Kommentarer
Postat av: Fiaa

Ah nu drar det väl ihop sig? :) Ah stackars mammor, min och Daniels mamma bakar också för fullt inför dopet, haha, pust. Men ni kommer vara i Mora Kyrka elr? Vi kommer bara i Evertsbergs kapell, så litet och mysigt :)

2009-05-08 @ 11:53:19
URL: http://prinsessanfiaa.blogg.se/
Postat av: Fiaa

Sv: Ah vad härligt, älskar kapellet i andreasgården! bra smak :) Vi hade nog haft i mora kyrka elr nå om vi bodde kvar i mora, men efter att vi kikade i Evertsbergs kapell blev vi kära, blir nog ett andra giftemål där sen! Lycka till på dopet imorgon nu :) kram

2009-05-08 @ 23:55:20
URL: http://prinsessanfiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0