Trött ..

Jaa idag är jag trött, har varit en lång men ack så trevlig helg. Har varit hemma hos mina föräldrar & grillat & myst..

Idag var vi på tävling i Gesunda. Det gick jätte bra för Fredrik, är så stolt när jag står där & tittar på han :) Men han  är ju inte nöjd över sin insats som vanligt, men jag tycker iaf att han är bäst .. :)
Men det hände en tragisk olycka på slutet så finalerna blev avbrutna & skippade, det var nog ingen som hade nån lust att köra nå mer.. Sånt där ska ju bara inte kunna hända på en tävling =(
Vi tänker på er som blev skadade & era anhöriga ...

Neej nu ska jag duscha & sen ska jag & Fredrik kika på en skräckis & äta ostbågar me vitlöksdipp :) Grymt gott.
Ludvig har nyss badat & nu somnade han ..

.. jag älskar min familj mer än ord kan beskriva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0