Första sprutan avklarad.

Ludvig var jätte duktig idag, det gick hur bra som helst. Han fick sin lilla spruta i benet & än så länge verkar han inte ha ont, jag fick ju ont direkt så han kanske klarar sig. Nu ligger han & sover middag. Idag blir vi nog bara hemma & inväntar febern som jag antar kommer komma åt Ludde, han har ju alltid fått feber förrut, men har vi riktigt tur så kanske han slipper det me. Men vi har iaf laddat upp me piggelin här hemma eftersom att han varken vill äta eller dricka när han är dålig. Men piggelin det går alltid ner & då får han ju iaf i sig vätska & socker :)

Om Ludvig inte får ont & inte blir dålig så ska vi iaf åka till Blge & bada i morgon me min små kusiner, ska bli roligt :)

Ikväll jobbar pappan så jag & Ludde får mysa för oss själva här hemma.

Herrå

Kommentarer
Postat av: Lisa

hej gumman!

äh sätt in bild då.. vet ju inte alls hur du ser ut numera! :( jag tror inte alls att du är så stor som du säger iaf.. men man känner sig som en uppstoppad ballong!

hoppas att det blir mkt shopping idag nudå! själv skulle jag vilja det med, men ikke.. får ta min promenad här i spöregnet ja.. uscha, men måste ut innan jag blir tokig :)

kramar.

2009-11-25 @ 10:19:34
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Lisa

äh nu ska du inte vara sån.. men ja, de kanske stämmer.. men jag tycker iaf att det syns :) och känner mig lite fet emellanåt.. sätt in en bild får jag se då ;)

2009-11-27 @ 10:41:40
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Elin

håller med ludvig. piggelin är det bästa.. :D

2009-12-05 @ 23:11:36
URL: http://elinhell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0