Skit jobbigt ..

I morgon ska vi vaccinera Ludvig, jag tycker det är skit jobbigt men det är ju ett måste. Jag tar hellre den risken att han blir sjuk eller får nått slags "men" av vaccinet än att han dör i svininfluensan. Dessutom så är ju anledningen till att dom varit skeptiska mot att vaccinera små barn är för att man inte vet om dom är allergiska mot ägg eller inte, men det vet vi att Ludvig inte är för han har ätit jätte mkt ägg & han älskar det .. Jag vet att jag tagit rätt beslut med tanke på att det bara blir värre & värre me spridningen & bara fler & fler dödsfall ..
Vi är iaf på den säkra sidan nu. Det är ju alltid sånt här stå hej & skit snack när det händer nått sånt här.. Sen tror jag mer på utbildade läkare än rädda förvirrade människor! Så morgon dagen blir nog bara lugn & hemma mys ifall Ludde får feber & så ..


Kommentarer
Postat av: Fiaa

Håller helt med.

Min kompis son är milt allergisk mot ägg, och efter läkarbesök så har de konstaterat att han får också ta vaccinet. Läkemedelsverket säger ju just det att barn som är starkt allergiska avråds. Ni gör helt rätt tycker jag ;)

2009-11-19 @ 16:42:56
URL: http://stahlbebis.blogspot.com
Postat av: annie

Fattar inte hur du törs. Man kan bli förlamad av vaccinet. varför vilja riskera det? han är väl ingen riskgrupp? då dör han inte av nya influensan heler.

2009-11-21 @ 19:16:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0