Två steg..

Idag har jag & Ludvig varit ute i våmhus & hälsat på Luddes gudfar & hans mamma, vi fikade lite & hade jätte trevligt, Daniel följde med ut dit också så det var jätte kul att få träffa han lite också ..

Nu ska jag & Ludvig snart ta ett varmt bad :)

Sen hände det ju faktiskt något jätte stort här hemma idag, Ludvig tog två steg helt SJÄLV. Han är så fantastiskt duktig, fast han tyckte det var bra läskigt tror jag ;) ååå nu står det nog inte på fören han går skulle jag tro :)
Ens barns första steg går inte att beskriva vilken lycka det rusar upp inom en, shit :) Synd att pappan missade det, stackarn måste jobba jämt :(

Neej nu ska jag busa vidare me Ludvig..

Herrå


Kommentarer
Postat av: Jane

hehe, tack =)

Hittade tyget i en tygaffär här i stan... =)

2009-11-12 @ 15:22:57
URL: http://janemargaretha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0