Vecka 19

Jaa nu är jag i vecka 19, shit vad fort tiden går, på torsdag ska vi på ultraljud ;) Hoppas att allt ser bra ut! Jag mår iaf toppen vilket jag inte gjorde me Ludvig så det är skönt. Med han så spydde jag varje dag till vecka 21 & då när det äntligen slutade så kom fruktansvärda foglossningar så jag blev sjukskriven & hemskt elak :) Men den här gången spydde jag bara ca 1 gång i veckan fram till vecka 12 & har varit hemskt trött men annars mår jag toppen & har gjort hela tiden, nu på senaste tiden har jag börjat känna av lite foglossningar bara men inte alls som me Ludde så vi får verkligen hoppas att det inte blir värre än så :) Jag ska ju inte ropa hej innan jag kommit över backen :)

Tänkte bjuda på ett par bilder från vecka 18.
Ni får ha överseende me mina gigantiska bristningar som jag fick i förlossningen me Ludvig!
Men tro mig dom har sett värre ut ;)




                                        

Kommentarer
Postat av: Lisa

ÄNTLIGEN en bild.. Som jag längtat!

Men jag och Bettan kom fram till varför det syns mer på dig: Du var ju SMAL innan så de är klart att det syns direkt det ligger en bebis där inne!

Så nu var det slutfunderat med :)

Jag har lite plats att dölja bebisen där inne..

Puss å krams!

2009-11-30 @ 22:22:14
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Fiaa

Vilken fin mage :D

2009-11-30 @ 23:46:25
URL: http://stahlbebis.blogspot.com
Postat av: Lisa

Jaaaa men de va ja med.. och nu är julkulan här, visste att den skulle komma lagom till jul :) Vi kanske kan rulla fram tillsammans snart.. Dags att ses tycker jaG! kram.

2009-12-03 @ 08:09:02
URL: http://fliza83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0