Städmani..

Min sambo säger att jag lider av städmani? Satt & funderade ett tag & kom fram till att han har nog fan rätt, shit jag stor städar varje dag nästan? Så fort jag ser ett dammkorn så riktigt kryper det i mig, varje morgon sätter jag igång & börjar städa för att kunna njuta av resten av dagen, annars sitter jag verkligen & lider & känner mig helt värdelös, måste ha nånting me graviditeten att göra för såhär har jag aldrig varit förrut, en sak till som jag verkligen fått mani på & som absolut inte är bra, är att jag bara MÅSTE borsta tänderna tusen gånger om dagen, vilket har lett till att jag nu fått tandköttsinflamation, det är galet!! Vad fan har hänt me mig??? Det skrämmer mig nästan lite, bara jag inte skadar mitt stackars barn i magen me allt mitt slit hela dagarna. Men hon verkar då må bra än så länge ;)

Är i vecka 30 nu, shit bara 10 veckor kvar. Det har verkligen gått grymt fort!

Och min älskade underbara son som jag älskar mest av allt i hela världen är dock inte mammas bästa vän just nu. Han gör verkligen ALLT för att driva mig till vansinne från morgon till kväll. Allt han vet att han absolut inte får göra, det gör han & han skriker & pratar & slåss & kastar & beter sig allmänt illa hela tiden! Trotsperiod nr 2. Men jag ska bita ihop & stå på mig & kämpa mig igenom den här perioden också, han ska ju börja på dagis 1 mars också så då får han väl lite mer stimulans & så kanske :)

Neej nu ska jag äta lite lunch, herrå ..

Kommentarer
Postat av: Sofiaa

Åh, fler som har sånt trots hemma.. Vi blir halvt galna här tidsvis.. skriker så högt han bara kan och slänger allt som att han är skit förbannad, två sekunder efter skrattar han o dansar.. Waaah! Vad spännande med 10 veckor kvar! :)

2010-02-17 @ 15:52:31
URL: http://stahlbebis.blogspot.com/
Postat av: johanna

exakt sådär var amanda också innan hon börja på dagis men blev bättre när hon började på dagis men dom lär sig mkt skit där också ;)

2010-02-17 @ 16:15:14
URL: http://joohannabusk.blogg.se/
Postat av: Lisa

hmm.. du kanske ska komma hit lite då, får du panik över alla dammkorn.. för jag är totalt less på städningen.. t.o.m. så mkt att Anders tog tag i det själv förra helgen, ha ha! då ska det till mkt innan :)



ja trotsperioder.. lika bra att vänja sig och njuta MELLAN varven.. de kommer ju och går.. hela tiden och blir bara värre och värre! men men.. det är väl så det ska vara!



shit vecka 30.. sätt in bild nu!!

snart är de dags :)

KRAAM!

2010-02-18 @ 10:17:31
URL: http://fliza83.blogg.se/
Postat av: Angelica

Herregud vad snabbt det går! Tyckte nyss jag fick reda på att du var gravid igen. Du kan få komma hem till mig och städa om du vill ;)

2010-02-23 @ 16:36:23
Postat av: Caroline

Ja alltså, det är typ som kalops men det är lövbit-kött istället och så.. :) Hoppas allt är bra med dej och magen, längesen du skrev något i bloggen nu :)

2010-03-09 @ 20:31:49
URL: http://clearblue.blogg.se/
Postat av: Caroline

Drygt, hur mycket har du gått upp nu då och hur långt har du kvar? Jotack det är bara bra med mej och barnen , nils har börjat gå för ett tag sen så det är ju lite drygt, men så förbannat kul! :)

2010-03-11 @ 18:57:53
URL: http://clearblue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0