Janet i ett nötskal...

Jaa nu är det nog dags att börja hålla sig inne tills lillflickan kommit ut så jag kan bli relativt normal i hjärnan igen.

Jag & Ludvig var inne & handlade på ica maxi tidigt i morse, när vi sen kom ut satte jag in Ludde i bilen & gick sedan bort för att lämna kundvagnen, sen öppnar jag en bil dörr & hoppar in, precis innan jag ska smälla igen dörren hör jag någon som ropar hallå hallåå hallååå & skriker det där är min bil, öhh what?? Till min stora förvåning så ser jag att min son sitter & tittar på mig genom fönstret i bilen bredvid.. Jag kastade mig ur bilen bad om ursäkt & förklarade lite snabbt att vi köpt ny bil igår kväll & att det absolut inte var meningen, han svarar i full skratt att jaa det var ju samma färg iaf, alltså fy faan vad jag skämdes, jag trodde jag skulle dö alltså, och min stackars son??? Vad tänkte han när han ser sin mamma hoppa in i en annan bil & sätter sig??? herregud, jag hoppas han glömmer bort det snabbt på dagis idag stackarn. Neej nu ska jag nog hålla mig inne, jag blir bara knäppare & knäppare ju längre in i graviditeten jag kommer. Men är ju i vecka 34 nu så det är ju inte så jätte långt kvar som tur är..

Men jag måste iaf säga tack till min underbara sambo & son att ni står ut me mig! Jag begriper inte hur ni orkar ;) Älskar er mest av allt på denna jord & jag är så glad att jag har er..


Kommentarer
Postat av: Mari

Hahaha du e för rolig! :)

2010-03-16 @ 18:50:27
Postat av: Mia

Haha :) det kan inte va lätt alla gånger. Vad kul med en liten flicka. Hoppas ni mår bra för övrigt! Kram mia

2010-03-18 @ 13:13:00
URL: http://miaros.blogg.se/
Postat av: Emilie, Oliver och Knyttets mamma

man blir verkligen knäppar under andra graviditeten. tror de är för att man har en massa annat att tänka på.. haha!

De är hemskt emellan åt!



Kram

2010-03-19 @ 13:00:33
URL: http://emiliefredrikson.blogg.se/
Postat av: Ninni

Ja fan vad roligt janet!! Jag hade dött om jag var du =) VAd kul med en liten flicka =) Kul för er!

2010-03-25 @ 20:28:43
Postat av: Anonym

Haha , tokfia :) Hoppas att allt är bra med dig & lilla Vilma .. Puss

2010-03-29 @ 17:05:07
URL: http://pickalurv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0